blog.ekologia.pl   Blogerzy   Asiunia   Komentarze

Komentarze

Dziękuję za miły komentarz, są pomyłki np. bielmo diploidalne, miało być triploidalne, ciężko jest mówić do siebie w terenie. Nie nadaję się do tego. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pięknego gifa:)

~Gość

Komentarze są prześwietne, ja nie dzien-dobry-ruchomy-obrazek-0032słyszałem żadnych przejęzyczeń.

Bardzo się cieszę, że się Panu podobają:) Niestety są przejęzyczenia ze względu na stres, spowodowany tym, że tak naprawdę w chwili nagrywania mówię sama do siebie na głos. A jestem za zewnątrz i każdy może to usłyszeć, ktoś może to skomentować, o coś zapytać i wtedy trzeba nagrywać od nowa. W tle słychać wiatr, traktory, śpiew ptaków, który akurat jest na korzyść:) Pozdrawiam serdecznie:)

A gatunków grzybów są tysiące od mikroskopijnych pleśni do dużych okazów grzybów kapeluszowych i dużych owocników innego typu. Nie sposób opisać ich wszystkich. Pozdrawiam serdecznie:)

Faktycznie i niestety nieuleczalna, trzeba całe życie brać leki, nosić przy sobie inhalator, gdyż nigdy nie wiadomo co może wywołać atak duszności:( Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pięknego gifa:)

znak-ok-ruchomy-obrazek-0023 Straszna choroba .

grzyb-ruchomy-obrazek-0002 Kto by pomyślał że grzyby są tak różnorodne i ciekawe .

znak-wow-ruchomy-obrazek-0030 Prześwietne filmiki z ciekawą narracją i bardzo pouczające. Muszę zobaczyć wszystkie. Pozdrawiam