blog.ekologia.pl   Blogerzy   Asiunia   Szkodliwe 5G

Szkodliwe 5G

Podczas, gdy fizycy i programiści, czyli ludzie wiedzący o biologii i medycynie tyle samo co ja o oprogramowaniu usilnie starają się nam wmówić, że 5G nie szkodzi, fakty mówią co innego. W nadmiarze wszystko szkodzi, fakt, że fale radiowe docierają do nas z kosmosu i są naturalnym elementem środowiska, ale do pewnego progu nic nie jest szkodliwe, a od pewnego progu wszystko, z wodą i cukrem włącznie. Coraz to nowsze sieci bezprzewodowe niepotrzebnie zwiększają elektrosmog i już dawno osiągnęły poziom toksyczny. Skąd wiadomo? Wszystko w przyrodzie ma poziom netralny, fizjologiczny, czasami korzystny jak leki, toksyczny jak leki po przedawkowaniu i letalny. Zwiększanie norm nie może opierać się o chęć zbudowania nowej sieci komórkowej, a o poziom fizjologiczny i toksyczny, żeby ten drugi nie został przekroczony.

O tym, że został przekroczony wiadomo stąd, że telefony starszych generacji mogą zakłócić aparaturę pokładową w samolotach, a także pracę innych pojazdów mechanicznych, nawet przy telewizorach i radioodbiornikach słychac w nich charatkerystyczne dźwięki, kiedy ktoś sle SMSa albo dzwoni, nawet w niskopromiennych starszych aparatach 1-3 generacji. Kiedy ktoś bez przerwy ma połączenie z internetem przepływ danych cały czas zachodzi, cały czas wchodzi w interferencje w polem elektrycznym urządzeń mechanicznych. A co to ma do ludzi i zwierząt? My też mamy swoje pole elektryczne, które nawet potrafimy zbadać EKG mierzy pole elektryczne serca, EOG gałek ocznych EMG mięśni, EEG mózgu, czyli pracę tych narządów porażają komórki, które bez przerwy mają dostęp do internetu. W ogóle najzdrowszy jest niskopromienny, najprostszy telefon, który może dzwonić, słać SMSy, można robić zdjęcia i filmy, ale bez dostępu do internetu. Wysokopromienne smartfony są mniej zdrowe, a najgorsze są te 5G ze względu na wysoką radiację.

Mózg, mięśnie, serce działają na zasadzie różnić potencjałów i przepływie prądy elektrycznego. Dodatkowo całe ciało ma własne pole elektromagnetyczne mające określone drgania, drgania naturalnych pól EM wspierają pracę organizmu i naturalne drgania, wzmacniają nasze pole EM, sztuczne osłabiają, zostaje zaburzona homeostaza, sprzyja to przede wszystkim chorobom nowotworowym, ale także zaburzeniom hormonalnym, deformacjom płodu, zaburzenia neurologiczne, choroby Alzheimera i Parkinsona (zaburzenia na poziomie molekularnym jak wadliwa synteza DNA i RNA, wadliwa synteza białek).

Pole EM może zmieniać przepływ jonów w komórkach, każda jest spolaryzowana, co umożliwia jej kontakt z innymi komórkami, pole może zmieniać kierunek sygnału nerwowego, zaburzyć natężenie potencjałów czynnościowych komórek. Pole w zakresie radiowo-mikrofalowym wywołuje efekty biologiczne w tkankach. Jest przezczaszkowa stymulacja elektromagnetyczna wywołująca odpowiednie reakcje w mózgu, wpływa na nastrój i uczucia. Napady lęku w pobliżu stacji bazowych są możliwe. Chociaż starsze telefony mają zbyt słabe pola by wywołać efekt, to 5G wszystko zmienia, wysokopromienne telefony i uzależnienie większości sprzętów od tejże sieci np. latarni ulicznych, urządzeń AGD i RTV, osiągnie poziom elektrosmogu, taki jakby mieć przez cały w pobliżu włączony aparat rentgenowski. Wiem, że radioaktywność ma wielokrotnie większą energię wywołującą bezpośrednie skutki, ale odpowiednio duże natężenie fal radiowo- mikrofalowych poważni zagrozi pracy komórek i tkanek. Ryzyko to nowotwory, wadliwe białka, arytmia, zaburzenia pracy mózgu jak padaczka, zaburzenia pracy zmysłów, równowagi, pracy mięśni.

Niemedycy wmawiają nam, że nie mamy prawa poczuć pół EM, otóż jak podaje http://nop.ciop.pl/m6-5/m6-5_4.htm prądy kontaktowe przepływające przez ciało człowieka o częstotliwościach do 100 Hz stymuluje tkanki elektrycznie pobudliwe i może powodować ból. Pole EM silne powoduje zaburzenia pracy organów elektrycznie pobudliwych, jeśli jest czasowe objawy mijają, gdy mija bodziec, chyba, że silne pole powoduje silne zaburzenie pracy danego organu np. arytmię. Niebezpieczne są stałe oddziaływania jak przy wi-fi i 5G, które stale bez czasu na regeneracje i odpoczynek porażają pracę tych narządów.

Hemoglobina i melanina są paramagnetykami, czyli magnetyzują się w zewnętrznym polu M zgodnie z jego kierunkiem. Tak samo tlenek azotu, który bierze udział z regulowaniu ciśnienia krwi i regulacji wydzielania neuroprzekaźników, istnieje więc realny wpływ pół magnetycznych na te cząsteczki.

A w ogóle po co komu internet bezprzewodowy? Zamiast pojechać gdzieś, spotkać się z kimś, zrobić coś przyjemnego albo pożytecznego ludzie mają w telefonie siedzieć?

Wypowiadasz się jako: niezalogowany

Dlaczego warto się zalogować?

• Uzyskasz prosty dostęp do narzędzi portalu
  • Zautoryzujesz swoje wypowiedzi, stały NICK
  • Spopularyzujesz swoją osobę, AVATAR

Dlaczego warto się zarejestrować?

• Dołączysz do społeczności ekologia.pl
  • Otrzymasz własną galerię i blog
  • Poznasz nowych ludzi o podobnych zainteresowaniach
Zaloguj sięZarejestruj się
Podpis:
Ocena:

/dziękuję za pięknego gifa, cudnego wieczorku :)
Asiunia - Sobota, 03 Październik 2020 20:19
komputer-ruchomy-obrazek-0019 +++
Bogdan Golus - Sobota, 03 Październik 2020 08:38
Mam licencjat z biologii i mgr z ochrony środowiska specjalność biologia środowiska na UJ.
<< Listopad 2020 >>